Кілька порад підприємцю, який вирішив відкрити кав'ярню з нуля і без франшизи. Сьогодні багато людей влаштовують побачення, призначають ділові зустрічі, відпочивають від робочих буднів в будь-якому затишному, стильному, статусному або недорогому місці. Одними з таких місць є досить популярні сьогодні кав'ярні.
Міркуємо про те, як відкрити кав'ярню з нуля?
У більшості міст кав'ярні вже встигли завоювати симпатії відвідувачів і стали досить затребуваними у широкої публіки закладами. Успіх нового закладу багато в чому визначається з правильно вибраного місця. Треба розуміти, що вибір "ідеального" місця для кав'ярні може зайняти досить тривалий час.
Для відкриття кав'ярні необхідно шукати місця двох категорій.
Перша категорія - це райони з високою рухливістю населення. Сюди можна включити театри, вокзали, аеропорти, парки, визначні місця. В даних місцях заклад може придбати багато випадкових клієнтів, більшість з яких навряд чи стануть постійними відвідувачами. Хоча деякі з них цілком можуть з'явитися в кав'ярні знову, якщо ще раз відвідають цей район.
Увага! Якщо ви відкриєте кав'ярню між лікарнею і зупинкою, навіть з великим трафіком відвідувачів, місце може виявитися збитковим. Люди або поспішають до родича в лікарню, або додому, на роботу і т.д. Вони не схильні до того, щоб отримати насолоду від горнятка кави. Звертайте увагу на контекст самого трафіку.
Друга категорія - це райони з постійними клієнтами: бізнес-центри, скупчення офісних будівель, університети. Зазвичай наплив відвідувачів буде спостерігатися в робочий час в обідні години. У вечірній час та у вихідні дні на відчутний прибуток розраховувати не доводиться.
Зверніть увагу, що в мегаполісах доцільність відкриття кав'ярні з нуля починається саме з вибору хорошого місця, наприклад, в Києві з цим дуже складно. Іноді сама локація кав'ярні визначає її назву і концепт дизайну.
Як тільки відповідне місце буде знайдено, власник повинен визначити, наскільки велика буде виручка і як вона буде залежати від режиму роботи кав'ярні. Тут теж є кілька критеріїв підрахунків і оцінки ефективності. Про це ми поговоримо наступного разу. Якщо передбачувані показники будуть задовольняти підприємця, то можна сміливо починати нову справу!