Як відкрити кав'ярню: рахуємо інвестиції.
Як і при відкритті будь-якого бізнесу, відкриття кав'ярні потребує детального бізнес-плану. Маленька, велика, кав'ярня самообслуговування і кавова точка в роздрібному магазині - все має свої особливості, але мабуть, статті витрат будуть завжди ідентичні, з різницею лише в масштабах витрат і доходів.
Сьогодні ми поговоримо саме про інвестиції, якщо Ви хочете мати повну покрокову картину відкриття кав'ярні, завантажте ЧЕК-ЛИСТ і приступайте до роботи.
А ми тим часом приступаємо до інвестицій та їх розумного (рекомендованого) розподілу за категоріями.
Наприклад: Ваш бюджет на відкриття 70 тисяч доларів, ось Вам формула яка частка (%), має бути інвестована у приміщення, автоматизацію команду…
Поїхали:
Старт проекту: 15% загального бюджету
Ця категорія інвестицій може стосуватися як досвідченого підприємця, так і новачка. Які інвестиції ми сюди включаємо і стежимо, щоб вони сильно не перевищили позначку в 15% від бюджету, що є на відкриття кав'ярні: консалтинг (необхідний новачку), брендинг, дизайнер, архітектор, технологи, юрист і податковий консультант (якщо необхідні).
Приміщення 5% загального бюджету
Комісія ріелтору (зазвичай 50% від вартості 1 місяця оренди), оренда та гарантований платіж у розмірі 1-2 місяців оренди.
Ремонт та адаптація приміщення кав'ярні 30%
Ремонт приміщення, меблі та декор, вентиляція, кондиціювання, електрика, пожежна безпека (обладнання), охорона, літній майданчик.
Документація та дозвіл при відкритті кав'ярні 1%
Реєстрація бізнесу, отримання ліцензій (якщо є алкоголь), пожежна безпека (документація та консалтинг), інші документи
Автоматизація бізнесу 1%
Програма автоматизації Poster, бухгалтерські програми, обладнання для автоматизації, офісна техніка
Підбір та навчання команди 2%
У цю статтю видатків Ви вкладаєте розмір 1 місячного фонду оплати праці і це швидше резерв, ніж керівництво до дії. Заробітну плату працівникам потрібно платити з доходів, які Ви отримаєте після старту роботи закладу.
Отже в інвестицію на команду включаємо: підбір персоналу, навчання та адаптація, форма, резервний фонд оплати праці з розрахунку 1 місяць
Обладнання кав'ярні 26%
Кавове (кавомашина, кавомолки), холодильне, морозильне, посудомийне, барне, інші дрібні кухонні гаджети
Посуд та інвентар 10%
Інвентар для кухні, посуд, прилади, сервірування, декор, текстиль
Скільки витратити на маркетинг кав'ярні - 5%
Якщо Ви витрачаєте менше 5% – вважайте, що про Вас ніхто не знає, окрім випадкових схожих чи місцевих жителів. Більше – має бути виправдано (свята, сезон, маркетингова політика найближчого конкурента).
Що входить до цієї категорії інвестицій у кавовому бізнесі:
- фото,
- сайт,
- відео ролики,
- послуги дизайнера,
- поліграфія,
- копірайтинг (статті, огляди),
- робота з блогерами,
- реклама,
- івент на відкриття,
- подарунки та програма лояльності
Запуск кав'ярні 5%
Перша закупівля продуктів та розхідників, резервний фонд 1% на непередбачені витрати на старті
Ідеально цю історію окреслити в електронних таблицях та приступати до наступного етапу: розрахунком гіпотези доходів та витрат. Вам допоможе наш чек-лист з відкриття кав'ярні (посилання вище)
Бажаємо найшвидшого повернення інвестицій!