Початок чек-листу читайте ТУТ
Де кавовий бізнес (вендінг кави) втрачає свої прибутки (Продовження)
6. Конкуренція або її відсутність
Ваші конкуренти, це не тільки вендингові апарати, а всі пункти продажу кави. Чим далі вони від Вас, тим більше у Вас підстав трошки збільшити ціну за більш сприятливого розташування. На 10-20%.
7. Ціна напоїв.
Ціна вашого найпопулярнішого напою має бути округленою до однієї купюри. Це зручно, якщо ми кажемо про готівку.
На сьогодні є надважливою є оплата смартфоном. Подивіться на наш пристрій O`Cashless – простий, компактний та всемогутній (майже)
8. Продавайте рекламні площі
Якщо ви не маєте бажання рекламувати свою компанію, розміщуйте рекламні оголошення на бокових сторонах апарату та заробляйте на цьому.
9. Ваша фішка
Це мабуть найскладніша частина, бо конкуренція у нашій з Вами ніші надзвичайна. Тим більше над цим треба поміркувати:
Наприклад: особливий вид кави або коктель з кави, щоколаду, молока з апетитною назвою, щасливі години можна легко реалізувати там, де з апаратом працює продавець (до 10 ранку кава дешевша ніж у конкурентів), кожен 10 покупець отримує безкоштовну каву. Тут порада - уважно подивитися на конкурентів!
Кавовий бізнес цікавий та складний. В Україні він все ще має статус такого, що розвивається. Тому встигайте раніше за конкурентів!
Замовити наш оптовий прайс та отримати перємний подарунок з нагоди знайомства можно тут