Краща кавомашина для бізнесу у 2023 році. Як обрати?


Ми звели до купи сучасні (2023 рік) критерії вибору кавоварки для бізнесу. Кавовий бізнес змінився за останні 10 років, змінилися самі кавомашини та вимоги клієнтів до кави.

Ця інформація є суб'єктивним результатом виключно нашого досвіду (150+ кавових точок мережі O`Coffee) та запитів від наших клієнтів, яким ми допомагаємо із покупкою кавоварок.

Ми керуємося потребами клієнтів, розміром очікуваного прибутку та здоровим глуздом. Ми не намагаємося скласти імідж певній торговельній марці або продати те, що наразі покривається пилом на нашому складі.

Наші думки щодо вибору кавоварки для вашої справи, треба сприймати, як пораду друзів, що трошки варяться у кавовому бізнесі з 2012 року.
 

кофемашина для бизнеса



На що треба звернути увагу при виборі кавоварки для бізнесу?

 

1.Тип кавомашини для бізнесу диктує нам сам бізнес. Це просто!

Грубо можна розділити всі кавомашини для бізнесу на 3 типи:

 

  • Вендінгові автомати — повністю автоматизовані автомати, яки розташовуються на 1 кв. метрі у приміщенні або на вулиці. Цей тип кавоварки потребує технічного працівника, що раз не період буде завантажувати каву, розчинні інгредієнти, воду та стакани в автомат та слідкувати за чистотою апарату ззовні та всередині.
     

  • Рожкові, постові кавоварки — зазвичай використовують кав'ярні, що мають бариста у штаті. І це є фішкою закладу. Ці кавоварки потребують вміння та знань від баристи, щодо кави, її помелу, температури та тиску приготування. Налаштування обладнання (кавоварка та кавомолка) відбуваються щоденно, або при наступній зміні бариста. (Як відкрити кав'ярню читати тут)

  • Автоматичні кавоварки такі кавоварки набувають все більше популярності у всіх нішах кавового та не кавового бізнесу. Бо не потребують бариста, кваліфікації працівника, не витрачають час співробітників на приготування напоїв, готують від 2 до 60 рецептів. Важко уявити собі рожкову кавоварку у перукарні, центрі естетичної медицини або у магазині поруч, чи не так? А от сучасні автоматичні кавоварки з дисплеєм та аромат свіжо помеленої кави  заохочують відвідувачів до кави без залучення баристи у штат компанії. 

  • Крапельні кавоварки. Це не зовсім про кавовий бізнес. Це для маленьких офісів, коли на автоматичну кавоварку не вистачає бюджету. Але відповідальна за каву людина, можливо читає зараз цей текст.

     

2. Продуктивність та асортимент напоїв.

Якщо ми говоримо про кавовий бізнес, то маємо розглядати кавоварки з продуктивність від 50 чашок на годину.

Але, якщо відвідувачі не часто замовляють каву, то 50 порцій на годину буде адекватне навантаження на кавоварку. Але якщо Ви маєте добрий трафік клієнтів, то не варто заощаджувати на обладнанні. Інакше Ви отримаєте швидкий вихід зі строю, тому простої, а тому збитки.

Те саме стосується й асортименту напоїв. Чим більше відвідувачів у Вашому закладі, тим різноманітнішим має бути Ваше меню. Такі додаткові напої, як гарячий шоколад, молочна піна, чай, ароматизовані капучіно готують кавоварки з 2, 3 або більшої кількість бункерів для розчинної продукції.

Кавоварка з 2 бункерами збільшіть ваші продажі на 30%, порівняно з кавомашиною, що працює тільки із кавовими зернами.

Кавоварка з 3 бункерами додасть ще 20%, у тому самому місці із тим самим трафіком відвідувачів.


обрати кавомашину для бізнесу


3. Молочна система та система чищення.

Тут варіанти кавоварок такі: ті що працюють на питному молоці та на сухому молоці. Питне молоко потребує додатково холодильника. Сухе зберігається при кімнатній температурі без втрати якості.

Але обидва варіанти мають бути очищеними після готування молочного напою. Машини на сухому молоці - це повна та довгострокова автономність. Якщо Ви маєте співробітника, відповідального за кавомашину, то кавоварки, які працюють на питному молоці не будуть проблемою. Для цього є багато кейсів, наприклад кава на заправках. Звертали увагу?

Тому перш ніж розглядати варіанти дайте собі відповідь: кавоварка на сухому чи живому молоці?

 

4. Дизайн кавоварки.

З раціональної точки зору, начебто не такий важливий критерій, як функціональність. Але це хибна думка!

Бо гарний дизайн кавомашини продає. Це з власного досвіду власної мережі. Як тільки ми встановлюємо нове сучасне обладнання в рамках оновлення парку кавоварок, на тому самому місці, з таким самим трафіком — продажі ростуть на 50-200% відсотків. (залежить від кількості конкурентів поруч).

 

5. Додаткові опції у виборі кавоварки

Дайте собі відповіді на наступні питання

  1. Чи потрібно Вам підключення кавоварки до бутлі із водою?

  2. Чи потрібно вам підключення до водопостачання?

  3. Чи є напої, що готується у високому посуді? Яка це висота?

  4. Чи потрібно скидати відходи під стільницю?

     

6. Можливість підключення до on-line оплати.

Наприклад система O`Cashless, або будь-яка інша бо ми говоримо по бізнес-кавоварки.
 

Подивись на відео, як це працює

 

 

Відповіді на ці ключові питання значно обмежать варіанти вибору кавоварки. Це карта. Правильне рішення прийде само по собі. Не варто гнатися за відомими моделями, крутими фішками та брендами. У виборі кавоварки для бізнесу користуйтеся здоровим глуздом.

 

Якщо Вам потрібна допомога у виборі кавомашини для бізнесу,

звертайтесь до нас тут

 



А якщо порівняти з орендою? А якщо у кредит? 

Є простий та швидкий інструмент, що розрахує всі ці комбінації за лічені хвилини. Ви зможете роздрукувати різні варіанти результатів та зважено прийняти рішення. 

Завантажте калькулятор повернення інвестицій у кавовий бізнес зараз