Про "O`Coffee"



Все про компанію O’Coffee в інтерв'ю із засновниками Григорієм та Миколою Новак 

Як у вас з'явилася ідея відкрити інтернет магазин кави із Нідерландів?

Микола Новак: Ми любимо каву, от і все. Та й не тільки пити, а ще й вибирати, порівнювати, вивчати процес обсмажки та приготування. Все почалось із захоплення, потім переросло у пристрасть… і ось в 2012 р народився бізнес - відмінна кава у кожний дім та офіс за доступною ціною.

Чому саме кава Pelican Rouge?

Григорій Новак: Ми довго шукали надійного виробника, який би цінував багаторічні традиції кавової справи, але, у той самий час, не боявся б використовувати сучасні технології для модернізації виробництва. Голландія - це акселератор кавової справи у Європі. Там сприятливі умови для ведення цього бізнесу та особливе оподаткування для виробників. Майстри з компанії Pelican Rouge обсмажують каву на високотехнологічному обладнанні за унікальною рецептурою, якій вже понад 150 років!

Микола Новак: Цю каву ми “тестували” на собі, рідних, друзях, друзях друзів - і усі закохалася в її смак та якість. Вони більше не могли пити іншу каву! Після численних прохань “привези ще”, ми зрозуміли, що продукт справді хороший, та почали постачати його в Україну прямо з Нідерландів. Ресторани, кафе, готелі, офіси “підсіли” на каву від Pelican Rouge, тому що - це стабільність смаку від пачки до пачки.

Для бізнесу сталість смаку справді важливо - перевірено на власному досвіді. Ми володіємо мережею із 70 вендінгових кавових апаратів, яким необхідне налаштування під кожний сорт кави. А якщо сорт один, але його смак мінливий від партії до партії? Це ризик втратити клієнта назавжди. Дешева кава буде коштувати Вам дорожче, ніж Ви думаєте.

Звичайно, з корпоративними клієнтами ми працюємо за оптовими цінами, пропонуючи додаткові послуги з організації доставки та пробної дегустації кави в офісі. Працюємо “по-білому” та з ПДВ.

А як щодо звичайних людей, які просто бажають пити смачну каву вдома?

Григорій Новак: Спостерігаючи за роздрібним ринком кави в Україні, нам завжди здавалось несправедливим те, що покупці не мають гарантій, що вони купують каву обіцяної якості або хоча б не підробку. У супермаркетах інша ситуація: значна націнка за розміщення товару на поцилі, аренду магазину, роботу з посередниками і т.д. Якщо каву Pelican Rouge поставити на полицю супермаркету, її ціна стане не такою привабливою, як на вітрині нашого інтернет магазину.

Микола Новак: Щоб покращити цю ситуацію, ми і створили інтернет магазин O’Coffee, де КОЖЕН прихильник цього ароматного напою  знайде для себе сертифікований продукт європейської якості за мега-привабливою ціною та з безкоштовною доставкою від 1 кг.

Як ви бачите розвиток вашого кавового бізнесу у майбутньому?

Григорій Новак: в наших планах - створення власної торгової марки кави. І це буде відмінна кава за доступною ціною!