Про "O`Coffee"



Все про компанію O’Coffee в інтерв'ю із засновниками Григорієм та Миколою Новак 

Як у вас з'явилася ідея відкрити інтернет магазин кави?

Микола Новак: Ми любимо каву, от і все. Та й не тільки пити, а ще й вибирати, порівнювати, вивчати процес обсмажки та приготування. Все почалось із захоплення, потім переросло у пристрасть… і ось в 2012 р народився бізнес - відмінна кава у кожний дім та офіс за доступною ціною.

Чому саме кава?

Григорій Новак: Коли ми починали - кавовий ринок в Україні швидко розвивався. Він і досі зростає, але тоді дуже інтенсивно. Кава - це напій кожного дня майже кожної людини. Це приємний та позитивний продукт. Його приємно просувати. Слід зазначити, що за останні роки України дожу "виросла" у своїх кавових смаках. Ми маємо обізнаних та вибагливих клієнтів і якість кави також постійно зростає порівняно, європейськими споживачами українські мають вищу якість продукту.

Микола Новак: Будь-яку  каву ми “тестували” на собі, рідних, друзях, друзях друзів. Після кожного кроку якість зростала. Ми тестували європейську каву.  Після численних прохань “привези ще”, ми зрозуміли, що продукт справді хороший, та почали постачати його в Україну.

Для бізнесу сталість смаку справді важлива - перевірено на власному досвіді. Ми володіємо мережею із 150 вендінгових кавових апаратів, яким необхідне налаштування під кожний сорт кави. А якщо сорт один, але його смак мінливий від партії до партії? Це ризик втратити клієнта назавжди. Дешева кава буде коштувати Вам дорожче, ніж Ви думаєте.

Звичайно, з корпоративними клієнтами ми працюємо за оптовими цінами, пропонуючи додаткові послуги з організації доставки та пробної дегустації кави в офісі. Працюємо “по-білому” та з ПДВ.

А як щодо звичайних людей, які просто бажають пити смачну каву вдома?

Григорій Новак: Спостерігаючи за роздрібним ринком кави в Україні, нам завжди здавалось несправедливим те, що покупці не мають гарантій, що вони купують каву обіцяної якості або хоча б не підробку. У супермаркетах інша ситуація: значна націнка за розміщення товару на поцилі, оренда магазину, роботу з посередниками і т.д. Якщо каву поставити на полицю супермаркету, її ціна стане не такою привабливою, як на вітрині інтернет магазину.

Микола Новак: Щоб покращити цю ситуацію, ми і створили інтернет магазин O’Coffee, де КОЖЕН прихильник цього ароматного напою  знайде для себе сертифікований продукт за справедливою ціною.

Як ви бачите розвиток вашого кавового бізнесу у майбутньому?

Григорій Новак:  Наразі ми створюємо свою лінійку продуктів для кавового вендінгу: це кава, вершки, молоко та шоколад. Наразі працюємо над рецептурою капучіно. Пишаємося тим, що створюємо ці продукти в Україні. для підприємців - це гарна нагода мати прозору цінову політику, яка не залежить від валютних коливань. Після тестування у власній мережі пропонуємо каву та інгредієнти оптом.  Маємо мету - зробити українські продукти для вендінгу відомими у міжнародній спільноті кавових підприємців!