Все про компанію O’Coffee в інтерв'ю із засновниками Григорієм та Миколою Новак 

Як у вас з'явилася ідея відкрити інтернет магазин кави?

Микола Новак: Ми любимо каву, от і все. Та й не тільки пити, а ще й вибирати, порівнювати, вивчати процес обсмажки та приготування. Все почалось із захоплення, потім переросло у пристрасть… і ось в 2012 р народився бізнес - ми створили мережку з кавових точок, а потім першу українську каву та інгредієнти ля кавового бізнесу.

Чому саме кава?

Григорій Новак: Коли ми починали - кавовий ринок в Україні швидко розвивався. Він і досі зростає, але тоді дуже інтенсивно. Кава - це напій кожного дня, майже кожної людини. Це приємний та позитивний продукт. Його приємно просувати. Слід зазначити, що за останні роки України дуже "подорослішала" у своїх кавових смаках. Ми маємо обізнаних та вибагливих клієнтів і якість кави також постійно зростає. Порівняно з європейськими споживачами  українські мають вищу якість продукту.

Микола Новак: Будь-яку  каву ми “тестували” на собі, рідних, друзях, друзях друзів. Після кожного кроку якість зростала. Ми тестували європейську каву.  Після численних прохань “привези ще”, ми зрозуміли, що продукт справді хороший, та почали виробляти за власною рецептурою в Україні під торгівеkьною маркою O`Coffee

Для бізнесу сталість смаку справді важлива - перевірено на власному досвіді. Ми володіємо мережею у 150 вендінгових кавових апаратів, яким необхідне налаштування під кожний сорт кави. А якщо сорт один, але його смак мінливий від партії до партії? Це ризик втратити клієнта назавжди. Дешева кава буде коштувати Вам дорожче, ніж Ви думаєте.

Звичайно, з корпоративними клієнтами ми працюємо за оптовими цінами, пропонуючи додаткові послуги з організації доставки та пробної дегустації кави в офісі. Працюємо “по-білому” та з ПДВ.

А як щодо звичайних людей, які просто бажають пити смачну каву вдома?

Григорій Новак: Спостерігаючи за роздрібним ринком кави в Україні, нам завжди здавалось несправедливим те, що покупці не мають гарантій, що вони купують каву обіцяної якості або хоча б не підробку. У супермаркетах інша ситуація: значна націнка за розміщення товару на полиці, оренда магазину, роботу з посередниками і т.д. Якщо каву поставити на полицю супермаркету, її ціна стане не такою привабливою, як на вітрині нашого інтернет магазину. Тому нашу каву клієнти знаходять переважно он-лайн. Часто групуються із друзями, щоб купити ящик (так і ціна оптова і доставка вигідніша)

Микола Новак: Щоб покращити цю ситуацію, ми і створили інтернет магазин O’Coffee, розмістили товар на найпопулярніших маркетплейсах, де КОЖЕН прихильник цього ароматного напою  знайде для себе сертифікований продукт за справедливою ціною.

Як ви бачите розвиток вашого кавового бізнесу у майбутньому?

Григорій Новак:  Як ми вже казали, ми створили першу українську каву для кавових машин. 
Приготування кави у кавомашинах та суперавтоматах має свої особливості: наприклад стабільні якісні характеристика від пачки до пачки, та гарний смак з молоком та без. Коли Ви готуєте дома у кавомашині у Вас навряд чи є бажання налаштовувати помел, температуру та дозування кожен раз, коли купуєте нову пачку. Вірно? А уявіть собі, якщо у Вас їх 10, або 150 (як у нас) кавоварок. На налаштування  нема часу та і клієнти не будуть годину чекати поки техвідділ налаштує автомат на смачний напій. 

По-друге, ми хотіли, щоб кава була свіжообсмаженою, щоб наші клієнти отримали максимум від кави, відчували яскравість смаку.  Завдання було не простим та зайняло чимало часу на тестування, збір зворотного зв'язку, внесення корегувань, знову тестування. Благо є власна мережа, яка нас у цьому питання дуже виручала. 

Кавовий бізнес в Україні дуже конкурентний - це добре для споживача, бо він отримує якісний продукт. У той же час ринок ще зростає, з'являються нові точки продажу кави,як наприклад острівки самообслуговування. Ще 5 років тому я собі уявити не міг, що на заправці або у МакДональдсі я буду отримувати задоволення від кави. А тепер це реальність. 

Далі буде ще цікавіше, побачимо!