Купити якісну каву для вендінгу - завдання одночасно просте і дуже складне. На ринку багато пропозицій але, на жаль, мало до них довіри: вводиш відповідний пошуковий запит і на тебе відразу ж “сипляться” пропозиції “купуй у нас”, “купуй зараз”...

І начебто можна повірити рекламі, адже “потрібно зараз”, але стикаєшся то з непрофесійною подачею інформації (незручний сайт, каталог з мільйоном позицій в хаотичному порядку), то ціна на каву неактуальна, або відповідь на твоє питання йде так довго, неначе менеджер працює у сусідній галактиці.

Легко загубитись у цьому хаосі і всьому різноманітті вибору, з'являється відчуття дезорієнтації. Нам знайомий цей стан, так як самі були новачками і відкривали з нуля свою мережу кавових автоматів. В цій статті ми поділимось нашим підходом до вибору інгредієнтів для вендінгу та розповімо, як не наступити на одні і ті ж “граблі”.

Отже, весь процес ми умовно ділимо на 3 етапи, пройшовши які отримуємо налагоджену систему постачання необхідних інгредієнтів за вигідних умов. Нижче (в кінці статті) ми підготували для Вас шаблон таблиці для вибору постачальника продуктів для вендінгу, щоб трохи полегшити Вам завдання.
 
Етап “Збір інформації”

Спочатку визначимося з напрямком - кава у зернах чи розчинна? Люди наразі хочуть купувати натуральну каву, зварену із свіжозмелених зерен, тому ми зупинемось на цьому вааріанті. Весь асортимент, який ми зараз використовуємо у власному бізнесі, Ви можете знайти на нашому сайті (Увага! Ціни на сайті - роздрібні. Інформацію для оптових покупців ми зібрали тут).

Далі потрібно ознайомитись з основними “гравцями на ринку” - торговими марками зернової кави. Оберіть мінімум 5 найцікавіших на Ваш погляд ТМ та почитайте про них відгуки на тематичних форумах для вендінгерів. Не обов’язково вірити кожному слову, але загальний тон, з яким користувачі пишуть відгук про ту чи іншу марку, надасть Вам в цілому уявлення про продукцію.

І тут починається метання між двох вогнів - ціна чи якість? Оптимальне співвідношення між цими двома характеристиками - суб'єктивне поняття, яке важко виміряти. У даному випадку краще керуватись такими критеріями:

- Кава смакує і не тільки Вам - ще як мінімум 10 людей це підтвердили.
- Смак кави стабільний від пакунку до пакунку - з точки зору бізнесу для Вас це вкрай важливо. Таку характеристику може гарантувати лише виробник інгредієнтів для вендінгу з автоматизованим обладнанням та налагодженою рецептурою.
- У постачальника обраної Вами кави є асортимент інших інгредієнтів для кавових автоматів. Купуючи все в одному місці, Ви отримаєте вигідніші умови співпраці та збережите собі багато часу.

Етап “Дегустація”

Краще один раз скуштувати, ніж сто разів прочитати чи побачити. Перш ніж купити каву та інгредієнти для вендінгу оптом, замовте пробну партію, але обов'язково зверніть увагу на наявність точної рецептури та інструкції щодо використання продукту у вендінговому апараті.

Запитуйте про це під-час першої комунікації з менеджером постачальника. Інакше змарнуєте час та нерви, “ворожачи на кавовій гущі” - яке дозування краще поставити, щоб отримати смачну каву? А якщо жодного разу не було смачно - це я неправильно налаштував чи кава така?

Ці та інші моменти ми врахували в таблиці вибору постачальника у кінці даної статті.
 
Етап “Довгострокова співпраця”

Щоб знайти саме того, надійного, постачальника, ще на початку співпраці зверніть увагу на такі аспекти:

1. Прислали те, що обіцяли, та за домовленою ціною.
2. Оперативна відправка товару.
3. Менеджер розуміє Вас з півслова та може підказати, що з продукції найкраще підійде для Ваших автоматів.
4. Доставка: платна/ безкоштовна. Зверніть увагу, що коли доставка вже додана до ціни, Вам не потрібно кожного разу додавати до загальної суми ще і вартість перевезення та шукати дрібні гроші для оплати на пошті.

Та памятайте, яку б каву у зернах Ви не обрали, її повинні перш за все полюбити Ваші клієнти. Якість, смак та натуральність - понад усе!


 
Таблиця вибору постачальника кави та інгредієнтів для вендінгу

Оцініть кожного постачальника по шкалі від 1 до 5, де 5 означає найбажаніший результат. Наприклад, якщо у обох постачальників безкоштовна доставка, але у одного - на найблище відділення, а у іншого -на відділення, до якого треба їхати, то першому поставте 5, а другому - 4.

Ви можете додати до своєї таблиці додатковий стовпчик де будете записувати особливості роботи з даним постачальником.

Підсумкова кількість балів по кожному постачальнику допоможе Вам зрозуміти, з кого слід почати. Якщо трапляються перебої з поставками, у Вас буде резервний постачальник, топ 2 у Вашій таблиці, до якого Ви відразу можете звернутися, не марнуючи часу на повторні пошуки.



 

 


Вам також буде цікаво прочитати статтю Вендінг кави: 9 перевірених шляхів збільшення прибутку на 50%