Оплата та доставка

ДОСТАВКА ЗАМОВЛЕННЯ
1. Доставка товару по території України здійснюється за допомогою транспортної компанії "Нова Пошта", "Укрпошта", "JustIn". За умовчанням доставка здійснюється в пункт видачі транспортної компанії в населеному пункті користувача. За бажанням Покупця може бути оформлена адресна доставка товару. У разі неможливості здійснити доставки товару транспортною компанією "Нова Пошта", "Укрпошта", "JustIn"  на території України.

2. У місті Київ і Дніпро може бути здійснений адресна доставка товару власною кур'єрською службою Продавця на адресу, вказану Покупцем. А також можлива самостійна оплата у касі офісу, що розташована за адресою м. Київ, вул. Е. Сверстюка, б. 19 або м. Дніпро, вул. Сімферопольська, б. 21 і забрати товар самовивезенням.

3. Доставка придбаного покупцем товару  здійснюється за рахунок Покупця. Вартість доставки транспортною компанією розраховується згідно з тарифами транспортної компанії і залежить від ваги і габаритів товару, регіону і способу доставки. Продавець не впливає на вартість доставки товару транспортною компанією. Доставка товару в межах м. Дніпро кур'єрською службою, не оплачується. Самостійне вивезення товару із складу інтернет-магазину "O'Coffee" в м. Дніпро і м. Київ не оплачується.

4. Територія доставки товарів, представлених на Сайті, обмежена межами України. Продавець не здійснює доставку на окуповані території України (АРК, території Луганської і Донецької областей), а також інші населені пункти, які не забезпечені відділеннями компанією перевізником.

5. У разі відсутності обставин, не залежних від Продавця, доставка товару Покупцеві здійснюється на протязі 5 робочих днів з моменту підтвердження Замовлення обома сторонами. Затримки в доставці можливі зважаючи на непередбачені обставини, що сталися не з вини Продавця.

6. При отриманні Замовлення у відділенні транспортної компанії / у кур'єра / в точці видачі інтернет-магазину "O'Coffee", Одержувач зобов'язаний оглянути доставлений товар і перевірити його на відповідність заявленій кількості, асортименту і комплектності товару, а також перевірити цілісність упаковки. У разі виявлення відхилень/недоліків, Одержувач зобов'язується на місці пред'явити претензію службі доставки / кур'єрові, і не забирати товар з відділення "Нова Пошта", "Укрпошта", "JustIn" або у кур'єра.

7. Моментом отримання товару Одержувачем є підписання Одержувачем документу, що підтверджує факт прийняття замовленого Користувачем товару (товарно-транспортна накладна, акт прийому-передачі, декларація на пересилку і так далі) або фактичне отримання Одержувачем товару і здійснення їм дій, що свідчать про прийняття товару. Отримання товару Одержувачем свідчить про те, що претензій до товару Одержувачем не заявлено і Продавець повністю і належним чином виконав свій обов'язок по передачі товару.


ОПЛАТА ТОВАРУ
1. Ціна товару на Сайті вказується в гривнах і включає податок на додану вартість (ПДВ), оскільки Продавець є платником ПДВ.
2. У разі, якщо на сайті відображається некоректна ціна на товар, замовлений Покупцем, Продавець інформує про це Покупця для підтвердження Замовлення за виправленою ціною або анулювання Замовлення.
3. Ціна товару може бути змінена на Сайті Продавцем у будь-який момент в односторонньому порядку. При цьому ціна на вже оформлене і підтверджене Замовлення Покупця зміні не підлягає.
4. Покупцеві доступні наступні способи оплати товару :
4.1. Готівковими грошовими коштами:у касі інтернет-магазину "O'Coffee"; при адресній доставці товару по м. Дніпро і м. Київ кур'єрською службою післяплатою при отриманні товару у відділенні транспортної компанії або у кур'єра транспортної компанії.
4.2. Безготівковими грошовими коштами на р/р Продавця на підставі виставленого рахунку. Рахунок дійсний для оплати на протязі 3 робочих днів з дати його виставлення. В цьому випадку доставка товару здійснюється після оплати.
4.3. Безготівковими грошовими коштами через платіжний інструмент LIQPAY, розташований на сайті ocoffee.com.ua.
4.4. Оплата товару частинами з Monobank
5 При оплаті товару післяплатою, транспортна компанія стягує додаткову плату за пересилку (повернення) грошових коштів Продавцеві. Ця оплата є оплатою послуг транспортної компанії по інкасації та пересилці грошових коштів Продавцеві. Вартість цієї послуги розраховується згідно з  тарифами транспортної компанії. Продавець не впливає на розмір цієї оплати.
6. Продавець має право надавати знижки на Товари і встановлювати програми бонусів. Види знижок, бонусів, порядок і умови їх надання визначаються Продавцем самостійно і вказані на Сайті. Їх розмір і умови надання можуть бути змінені Продавцем у будь-який момент в односторонньому порядку.
7. В деяких випадках Продавець може попросити Покупця здійснити часткову або повну передоплату за товар. Розмір передоплати визначається Продавцем в односторонньому порядку. Якщо Покупець не згоден здійснити передоплату, він має право анулювати своє замовлення.

ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ І ГРОШОВИХ КОШТІВ 
1. Покупець має право повернути якісний товар впродовж 14 днів з дати отримання, за умови, що товар не використовувався, на ньому немає ушкоджень, слідів експлуатації, розбирання або ремонту (у тому числі прихованих), а також збережена цілісність оригінальної упаковки, збережений товарний вигляд та розрахунковий документ, виданий Покупцеві разом з товаром при отриманні товару (товарний чек, товарно-транспортна накладна з датою отримання товару).
2. У разі, якщо товар був отриманий Одержувачем (згідно з пунктом 3.7. оферти), а потім були виявлені дефекти, необхідно в день отримання повідомити про це продавця в телефонному режимі. Такий товар може бути повернений Продавцеві
3. Вартість доставки товару при поверненні або на заміну визначається згідно з умовами, описаними в пункті 3.3. цієї оферти.
4. У разі, якщо дефект товару був виявлений при отриманні товару Одержувачем, Одержувач повинен на місці відмовитися від отримання товару. В цьому випадку товар буде повернений Продавцеві. При відмові Одержувача від отримання товару, Одержувач не оплачує доставку товару.
5. У разі повернення товару, повернення грошових коштів Покупцеві здійснюється на протязі 14 днів з моменту отримання товару Продавцем.
6. Повернення грошових коштів Покупцеві здійснюється методом, за допомогою якого товар був оплачений Покупцем.
7. Продавець не несе відповідальності за недоліки товару, якщо вони виникли після його передачі Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання товару, дій третіх осіб або непереборної сили.